جراحی هموروئید در کلینیک معتبر

هموروئید یا بواسیر یکی از بیماری های شایعی است که در قسمت نشیمنگاه انسان ایجاد می شود. این عارضه ممکن است در هر سنی و برای هر کسی رخ دهد. در برخی مواقع این بیماری شدید نبوده و نیازی به جراحی هموروئید ندارد. اما در برخی مواقع نیز شدت بیماری زیاد است و تنها باید با جراحی آن را برطرف کرد.

خیلی از افراد بر این عقیده هستند که بیماری بواسیر یا هموروئید بیشتر در افراد مسن اتفاق می افتد. اما باید بگوییم این بیماری به هیچ عنوان سن مشخصی نداشته و در هر فردی با هر سنی ممکن است رخ دهد. یکی از روش هایی که می تواند به حد زیادی رشد بواسیر را در بدن کنترل نمایید، پیشگیری از یبوست است.

می توان با کاهش فشار در ناحیه مقعد، بدون نیاز به جراحی هموروئید از بیماری بواسیر پیشگیری نمود. برای این کار تنها کافیست از غذاهایی که سرشار از فیبر هستند استفاده کرد. علاوه بر آن با مصرف مایعات و تحرک کافی نیز می توان این مشکل را در بدن رفع کرد.

بیماری هموروئید یا بواسیر چه بیماری است؟

در صورتی که به ناحیه تحتانی مقعد فشار وارد شود، بیماری بواسیر در بدن شخص ایجاد می شود. رگ های متوم و اسیب دیده هموروئیدی هم در داخل بدن و هم در خارج مقعد می توانند بروز کنند. پس به طور کلی باید این بیماری را به دو نوع خارجی و داخلی دسته بندی کنیم.

برای انجام جراحی هموروئید بهترین روش مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی در تهران است. زیرا این بیماری از حساسیت بالایی برخوردار است و حتما باید زیر نظر یک پزشک متخصص انجام شود. در غیر این صورت ممکن است عوارض زیادی برای بدن داشته باشد.

یکی از مهمترین دلایلی که می تواند منجر به بروز این بیماری در بدن شود، یبوست است. اما علاوه بر این نیز رابطه مقعدی، دفع مدفوع به سختی، وزن بالا، اسهال های مزمن، نشستن زیاد و انجام ورزش های سنگین نیز می تواند منجر به بروز این بیماری در بدن شود.

زمانی که بیماری هموروئید به مراحل پیشرفته خود برسد، یعنی فرد دچار ترومبوز شود، نیاز به جراحی هموروئید پیدا خواهد کرد. زیرا در این حالت دیگر مشکل با استفاده از روش های ساده قابل درمان نخواهد بود. دیگر برای درمان این مشکل نیاز به روش های پزشکی تهاجمی تر خواهد بود.

جراحی هموروئید

هموروئیدکتومی چه بیماری است؟

هموروئیدکتومی یکی از بیماری های شدید از خانواده بیماری های هموروئید است. این بیماری نیاز به جراحی هموروئید داشته و مشکلات بسیاری را برای فرد به همراه می اورد. بیماری هموروئیدکتومی علاوه بر داشته عوارضی همچون درد، خونریزی و مشکلات متعدد، عوارض متعدد دیگری نیز با خود به همراه دارد.

به همین دلیل برای این که بتوان این بیماری را به طور کامل در بدن درمان کرد، نیاز به جراحی هموروئید خواهد بود. این بیماری به روش های مختلفی جراحی شده و درمان می شود. از جمله روش های بسته، باز، رابربند، استاپلر، اسفنکتروتومی جانبی و داخلی.

بیماری هموروئید چه علائمی دارد؟

بدون شک هر بیماری که در بدن ایجاد می شود، دارای علائم خاصی است. اما از آنجایی که این بیماری در قسمت متفاوتی از بدن به وجود می آید، علائم متفاوتی نیز خواهد داشت. اصولا بواسیر خارجی علائم دردناک تری داشته و درد بیشتری را برای فرد به همراه خواهد داشت.

برای خلاص شدن از درد و ناراحتی های مشکل هموروئید، لازم است به بهترین کلینیک زیبایی مراجعه نموده و اقدام به جراحی هموروئید کرد. اما برای این کار ابتدا باید در مورد علائم این بیماری اطلاعات به دست آورد. از جمله مهمترین علائم بیماری بواسیر باید به موارد زیر اشاره کنیم:

• سوزش و خارش در ناحیه تحتانی بدن

• احساس درد شدید

• قرمزی و التهاب در محل بروز بواسیر

• خونریزی در زمان دفع مدفوع

• برآمدگی و تورم در ناحیه مقعد

مسئله مهمی که بدون تردید ذهن تمامی افراد مبتلا به بواسیر را به خود درگیر کرده است، انتخاب بهترین روش برای جراحی هموروئید است. بیشتر این دسته از افراد از آنجایی که خجالت میکشند به پزشک مراجعه کنند، اصولا دیر اقدام کرده و منجر به پیشرفت بیماری بواسیر می شوند.

که این عمل آنها را با مشکل سخت تر شدن مراحل درمان مواجه می سازد. لازم است پزشک پیش از انجام جراحی هموروئید حتما معاینه انجام داده و تشخیص دهد که آیا بیماری هموروئید فرد خارجی است یا داخلی؟ پس از آن بهترین روش درمان برای این بیماری را انتخاب کند.

روش های درمان بیماری هموروئید

مزایای جراحی هموروئید با استفاده از لیزر

یکی از روش هایی که بیشتر پزشک ها برای درمان بیماری بواسیر از آن استفاده میکنند، جراحی بواسیر با لیزر درمانی است. این روش مزایای خاصی داشته و از این رو افراد زیادی تمایل به لیزر درمانی جهت دفع بواسیر از بدن خود دارند. از جمله مهمترین این عوارض باید به موارد زیر اشاره کنیم:

• احتمال بازگشت بیماری بواسیر در روش جراحی هموروئید بسیار پایین است.
  • عمل لیزر بواسیر به صورت سرپایی انجام می شود و نیازی به بیهوشی ندارد. بلکه با استفاده از بی حسی موضعی می تواند این بیماری را درمان کرد.
  • جراحی هموروئید با لیزر نیازی به پانسمان ندارد.
  • این عمل در کمتر از نیم ساعت انجام می شود.
  • پس از جراحی بواسیر نیازی به بستری شدن و استراحت وجود ندارد. از این رو فرد می تواند بلافاصله پس از عمل هموروئید به فعالیت های روزانه خود بازگردد.
  • جراحی با لیزر، دیگر عوارضی همچون روش های جراحی بواسیر به همراه نخواهد داشت.

مهمترین مراقبت های بعد از عمل هموروئید

پس از انجام جراحی هموروئید لازم است مراقبت های خاصی صورت پذیرد. در طی عمل تمامی بافت های هموروئیدی در قسمت تحتانی بدن از بین می رود. که این کار اصولا در بیمارستان یا کلینیک های معتبر انجام می شود.

در این روش درمانی برش هایی در بدن ایجاد می شود که احتمال آسیب و خطا در حین جراحی وجود دارد. پس بدون تردید عمل هموروئید می تواند عوارضی را با خود به همراه داشته باشد. که یکی از این عوارض حساس، بی اختیاری در دفع ادرار بیمار است.

برای پیشگیری از بروز چنین اتفاقی، بهترین راهکار انجام مراقبت های مخصوص در طی مراحل مختلف می باشد. از جمله مراقبت های بعد از جراحی هموروئید باید به موارد زیر اشاره کنیم:

• مراقبت از زخم

لازم است حتما پس از انجام جراحی تمامی موارد بهداشتی مقعد رعایت شده و محل را به صورت مداوم مورد شستشو قرار دهید. برای این کار نیاز به استفاده از آب و شوینده های بی بو خواهید داشت. البته این مسئله را در نظر داشته باشید که شستشوی زیاد و خشک کردن مقعد می تواند ایجاد التهاب در بدن نموده و محل جراحی را تحریک کند.

• رژیم غذایی

توجه به رژیم غذایی بعد از جراحی مسئله دیگری است که حائز اهمیت می باشد. بهتر است افراد پس از جراحی هموروئید از خوراکی های مایع همچون سوپ و … بیشتر استفاده کنند. مصرف غذاهای پر فیبر نیز می تواند به میزان قابل توجهی به درمان این بیماری کمک کند.

• کاهش درد

برای این که درد خود را پس از جراحی کاهش دهید، لازم است اقدام به مصرف مسکن هایی که توسط پزشک تجویز شده است، نمایید. در کنار مصرف مسکن می توانید از کمپرس آب یخ نیز استفاده کنید. که این کار به کاهش درد و سرعت بهبود شخص کمک می کند. اما این نکته را به خاطر داشته باشید که از قرار دادن کمپرس آب یخ به صورت مستقیم در محل جراحی هموروئید پرهیز کنید.

اهمیت مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی در تهران

بی تردید این که شما بخواهید عمل زیبایی را انجام دهید، مهمترین مسئله انتخاب یک کلینیک زیبایی معتبر و خاص خواهد بود. زیرا مراجعه به چنین کلینیک های زیبایی میتواند آرامش و اعتماد کافی را برای شما به همراه داشته باشد.

پس بهتر است یکی از بهترین کلینیک زیبایی تهران را برای کارتان انتخاب نمایید. زیرا می توانید مطمئن باشید که در این کلینیک با بهترین و با تجربه ترین پزشکان مواجه شده و با کمترین عوارضی، چهره و اندامی زیبا به دست آورید.

کلینیک های زیبایی تهران ممکن است در موارد مختلفی همچون هزینه با یکدیگر رقابت کنند. هرگز به این نکته توجه نداشته باشید که اگر یک مرکز زیبایی از هزینه کمتری برای انجام کارتان برخوردار است، پس می تواند محلی مناسب برای انجام این عمل باشد. بهتر است به این مسائل به شکل ویژه ای دقت نمایید تا با مشکلی مواجه نشوید.

ارتباط

در روما کلینیک تمام خدمات مربوط به زیبایی توسط تیم حرفه ای و مدرن ترین تجهیزات روز دنیا انجام می شود. و این اطمینان به مراجعین کلینیک داده می شود که در کمترین زمان به نتیجه دلخواه خود خواهند رسید.

مشاوره در تلگرام (برای کارایی این لینک فیلتر شکن باید باز باشد!)

در صورتی که نیاز به مشاوره تخصصی در خصوص زیبایی، عمل جراحی زیبایی و تزریق بوتاکس خط خنده و لیزر زیبایی دارید، می توانید با کلینیک زیبایی روما تماس بگیرید و از خدمات مشاوره تخصصی رایگان ما بهره مند شوید.

شماره های تماس برای مشاوره رایگان :  ۰۲۱۲۲۲۳۱۴۳۷ _ ۰۹۲۱۵۴۷۲۶۲۹